Aysobaciniz Ahsengmz12 evet sudan bile tat alamıyorum 😒 ne yesem acı kötü bi tat kalıyor, bi ara yoktu şimdi yine başladı.
muallimehanimmom5 Ahsengmz12 malesef bendede geçmiyor geçmiyor 🤨 13. Haftaya girdim ne yesem iğrenç tat kalıyor zaten bulantılar da var doktorum hormonların etkisinden kaynaklandığını söylemişti ☹️ Bu tat yüzünden hiçbir şey yemek gelmiyor içimden 😢
Ahsengmz12 Serappp14 kaç haftalık gebesiniz şeker yüklemesi felan yaptırdınız mı? Ben gebelik şekeri çıkmasından korkuyorum.
Serappp14 Ahsengmz12 11+3 normal sekerım düşük ama gebelık sekerı ayrı bıseymı haftaya kontrolum var sorarım doktorada
Ahsengmz12 Aysobaciniz Bende de yeni başladı şimdi 20+6 haftalığım. 24.haftadan sonra şeker yüklemesi yapılıyor galiba ama yaptırmayı düşünmüyordum böyle giderse yaptırırım galiba.
Aysobaciniz Ahsengmz12 ben şekerden olduğunu düşünmüyorum çünkü açlık tokluk değerlerim normal görünüyor tabi yükleme farklı bişey ama gebelikde genellikle oluyor bu
Ahsengmz12 Aysobaciniz Bende de normal hatta glikoz seviyem normalin altında bile çıktı hormonlardan dolayı olabilir inşallah çok sürmez kötü bir şey 😒
Ahsengmz12 muallimehanimmom5 Mide bulantısıyla hiç çekilmez oluyor inşallah hepimizinki çabucak geçer 🤲🏻🥺
muallimehanimmom5 Ahsengmz12 malesef öyle çoğu hamilenin korkulu rüyası 😒😥🤨 bakalım 2. 3 aylık dönemde yavaş yavaş geçer diyorlar o ağızdaki tad ve bulantılar insallah geçer