Merhaba sevgili anneler , 31+2 günlük hamileyim. Oğlum inşallah temmuz sonu agustos başı dünyaya gelecek. Hastaneye müslin bez mi götürmeliyim battaniye mi karar veremedim. İtalyada yaşıyoruz burası baya sıcak olacak. İlk gebeliğim ve yalnızım tecrübem yok. Yardım ederseniz sevinirim. Sevgiler 🥰❣️💜🤰