Arifcaninannesi hmm anladım. Banada istersen yarın alalım dediler ama çok gönüllü değildi doktorum bende öyle. Çünkü 1 gün bile anne karnında kalması çok önemli diye okumuştum biliyordum o yüzden kalabildiği kadar kalan dedim 🙈 ilki de bilmiyodum doktor 39 dedi öyle aldı ki o zmnlar riskliydi de ama yine beklemişti doktor 😁 sağlıcakla gelsinlerde 🥰💕