Gokcenuroztan Suniden korkuyorum 10 günüm var napıcam bilmiyorum yardımcı olur musunuz kızlar napmam gerekiyor beyimizin keyfini bozmak için😞😂
Saniss Gokcenuroztan biz ne yapsak boş en beklemediğin an onun vakti saati geldiğinde bi şekilde doğum başlıyoo
Minik1bey Gokcenuroztan Bende çok merak ediyorum gelmek için neyi bekliyorlar acaba diye. Doktorun dediği bol squat ve yürüyüş. Ve 2. Ye çatı muayenesi oldum hala 0 açılma
Gull_94 Gokcenuroztan dua edıyorum 😂zamanı gelınce sag salım dogsun dıye baska bısey yapmaya hıc halım yok acıkcası son 7 gun🥳
Gokcenuroztan Hayalizlerim ya sancım var affedersin sürekli tuvalete çıkma isteğim var ama gelen giden yok sancım dinlenince geçiyor yalancı sancı büyük ihtimalle doktor son 10 gün dedi napıcam bilmiyorum
Saniss Gokcenuroztan benim bak bu sabahtan beri adet ağrısı gibi sancım var ama ne zaman gelir bebek tabi bilmiyorum çekilmeyecek gibi de değil gelen sancılar. Aynı adet olmuşum da Karnın ağrıyo gibi
inci_34 Gokcenuroztan korkmayın ya abartıyorlar doktorum bugün yazılanlara şaşırıyorum normal sancıdan farkı yok kendinizi korkutmayın dedi
Mertsmom inci_34 evet ben normal sancı da suni sancı da çektim ikisi arasındaki tek fark zaman Saniss çok ıslaklığın oluyorsa diğer günlerden farklı olarak
Gokcenuroztan Minik1bey vallaha en son 1.5 hafta oldu açılma kontrolünde parmak ucu kadar açıklık var dedi dahada bakılmadım ilerlediğinide düşünmüyorum
Sosyolog07 Gokcenuroztan 3 kez çatı oldum sadece 1 cm açıklık kendimi normale şartlandırdım sezaryan olmak istemiyorum .iyice stres yapıyor bu durum bende. Hurma yiyorum ada çayı içiyorum yok vallahi ne ağrı ne sancı
Gokcenuroztan Saniss kendimi uykuya verdim sancım olduğunda uyumaya çalışıyorum eğer uyuyabiliyorsam doğum sancısı değildir diyorum ki uyuyorum da
Gull_94 Gokcenuroztan benım ıkıncı dogumum olcak ınsallah yapacak bıseyım yok yanı zamanı gelınce dur desenızde dogacaklar cok dusunmehın o yuzden kızımı 40+6 da dogurmstum o yuzden dusunmuyorum tek ıstedıgım sag salım kucagıma almak 🌸🥳
Saniss Gokcenuroztan ben sabah denedim de gözüm kapalı ama o ağrı(sancıyı)hissediyordum beynim dalmadı
minikserce00 Gokcenuroztan valla kızlar 20 gun var ama o kadar cok kasılıyor kı cok hareketlı bide dul sonrası olsun başka turlu cok sancım oluyor yalancı sancılar da mı bu kadar şiddetli olur ama ne acılma ne nişan yok Allah yardımcımız olsun