Kızlar ben yeni evliyim Ocak ayında genel muayene olmak istedim kadın doğuma gittim prolaktin yüksekliği çıktı dostinex ilaç kullandım ayrıca hipofiz adenom saptandı. Doktor değer düşünce gebe kalabileceğimi söyledi. Folik asit kullanmamı önerdi genetik erken menepoz olduğu için ailem de geciktirme dedi. 1 ay kullandıktan sonra deneyecektim korona oldum 🙈😞 ağır atlattım ciğerlerime inmişti. Bu ay kendimi iyi hissettiğimizde denedik son regl bitiş tarihim 8 Mayıs yumurtlama döneminde denedik ve 4-5 gündür kasıklarımda adet sancısından daha az sancılar ve göğüslerimde şişlik hissettim erken gebelik testi yaptım ve sonuç tek çizgi. Böyle bir süreç yaşayan oldu mu bugün çok heveslenmiştim üzüldüm erken mi baktım yada bilemiyorum acemiyim 🙈