Doğumu geciktirirmi ne zamana kadar kullandınız?
Bana verdi kullanmadım 41. Haftada sezeryan oldum. Olmasam yine gelmezdi heralde😂
aysimaninannesi58 ben kullandım o yüzden kafam karıştı ya bırakacağım kullanmayı
Hayalizlerim gecikmeyle alakalı değilde kramp falan için sanırım