hndhnd Kızlar bu hastaneye giden var mı kaçıncı haftadan itibaren kabul ediyorlar doğum için takip ne zamandan beri olması gerekir. Birde belli bi haftadan sonra randevu alınması gerekmiyormuş kaçıncı hafta acaba
[silindi] hndhnd Gebe olduğunuzu öğrendiğinizde gidebilirsiniz. Aklınıza takılan soruları kadın doğum sekreterine sorun. Doktorlar ebeler sekreterlerin çok iyi olduğunu duydum. Komşum 2 doğumunuda orada yaptı.