[silindi] medipolde yaptırdım 1000 tl idi ama bazi kurumlar ve sendikalarla anlasmalari var ben 800 tl ye yaptirdim. Başak kaya’ya gittim. Cok ilgilendi tüm detaylariyla acikladi. Bebek yuz üstüydü kalbine bakmak icin donmesini bekledik. Cd ve fotograf verdi. Plesanta rahmi kapatmis onunla ilgili kendi doktoruma rapor yazdi. Diger haftada idari izin icin rapor yazdirmam gerekliydi. Kontrolden girdim yine detayli bakti. Yani cok ilgili bir doktordu