Zero2344 Hamilelikte göbek bölgesinde tüylenme sorunu yaşayan var mı? Yoksa bir tek ben mi yaşıyorum kızlar
kukiveannesi Zero2344 benim normalde çok hafif tüylüydü zaten ama şimdi onlar siyahlaştı kalınlaştıııı uzadıııı çoğaldııı nefret ediyorum asla almakda istemiyorum sürekli onu alamam çünkü napicam bilmiyorum bende
irorkay Zero2344 benim de öyle berbat durumda. Benim sırtım da garip olmuş lekeli lekeli kafayı yedim görünce inşallah geçer :(
Zero2344 kukiveannesi bende almak istemiyorum çoğaşmasından korkuyorum doğum sonrası dökülür diyorlar ama inşallah öyle olur
kukiveannesi Zero2344 valla hiç bilmiyorum dökülür mü ama gerçekten artık eşim karnımı sevecekken bile atletimi açsın istemiyorum o derece oldum
Melikemreclk kukiveannesi 😄😄😄 Bende normal dede çok az var zaten ince tüyler ama ben tüy konusunda hassas oldum için alıyorum jiletle gebelikten önce buzlazere gidiodum dondurdum doğumdan sonra devam edicem o yüzden jiletle devam ediyorum çok ta kıl yok öle aşırı
Gizemnurrr Cok üzgünüm ama benim de oglumda oldu dr a söyledim dogumdan sonra dökülür dedi ama dokulmuyor doğuma doğru iyice kalinlastilar iğrenç duruyor cımbızla alıyorum bazen aşırı rahatsız edici çünkü
Zero2344 Gizemnurrr gerçekten anne olmak kolay değilmiş. İlk gebeliğim tüylenme hemoroid derken eski benden eser kalmadı