İlk oğlumdada çok düşük seyretmişti. Devlet hastanesi boş veya dış geneliktir demişti bana . 2 kat falan degildi gerçekten düşüktü 30 47 68 100 117 gibi tam rakamları hatırlamıyorm öyle yükselmişri. Geç döllenme falan denildi. Devlette alınır muhtemeşen boş gebelik dediler bana. Ben bekledim sabrettim özele gittim. 15 aylık oğlum sürekli kan verdim ordan oraya gittim. Sabredin belki sonrasnda artacaktır. Ben 8. Haftaöda keseyi ve bebegi gördük kalp dinlemiştik. Şuanda da betam düşük reglüöe göre 6 hafta 5 günlük ama doktor 5 hafta 3 günlük dedi kese var bebegi haftaya görürüz dedi az önce geldim daha. Sabredin ve canınızı sıkmayın