Humanur2021 Normalde son adet tarihine göre 29+2′deyiz ama doktor 1 hafta 10 gün ileri görünüyor dedi 🙈 erken doğum olur mu ki aceba tosun kızım bi supriz yapabilir mi 🙈🤣🤦♀️
ecemp161013 Humanur2021 gayet normal genelde zaten 1 hafta falan önde gidiyorlar ama 3 küsür kilolarda ve zamanında normal bi bebek olarak doguyolar bizim sülale hep öyleydi
3MelekAnnesi3 Humanur2021 35 haftaya kadar hep önde dediler bana oglumdayken 35 den sonra normale dönmüş hatta geri bile kalmıstı 2900 dogdu 39.haftada😊
Humanur2021 ecemp161013 erken doğum olacabilecgnden çekindim aslında öyle ileri deyince zaten doktorda bi sorun olmaz dedi ama ilk olunca 🙈
Humanur2021 3MelekAnnesi3 oluyor demekki öyle şuana kadar hiç dememislerdi bugün ki kontrolde dedi doktor sağlıkla dogsunda inşallah 🙏