Semnr2 Yürürken sersemlik oluyor içmiş gibi sağa sola gidiyor gibiyim tansiyonda falan da bı sıkıntı yok acaba neden oluyor ki kalkıp hicbisey yapmadım gelmiyor anneler neden böyle oluyordur acaba ?