Selmaolmz Kızlar örneğin ilk yeni doğan zibin vesaire yıkanıyor ama biraz büyük aldığımız takım tulum falan 9 12 yada 6 9 aylık kıyafetleri de beraber mi yikayalim yoksa sonra mi kararsız kaldım
Melmur Selmaolmz ben hepsini yıkayıp ütüleyip dolabına yerleştirdim büyüklerden sifonyere alt cekmecesine koydum hazır duruyor.
Elif2912 Selmaolmz ben herseyini yikadim utuledim dolabina yerlestirdim fark etmez senin tercihine bagli
Aysekrcy Selmaolmz canım bende hepsini yıkarım diyodum ama arkadaşlarım büyükler kalsın etiketli bazen ay ayını tutmuyo elinde kalmasın olanını giydirirsin yıkayıp dedi en azından etiketli olarak kalsın ihtiyacı olan birine veririz hem
Denizyildizii Selmaolmz ay eksik yazmışım düzenledim😄 yani hepsini birde yıkayabilirsinde. Bence kullanacağın zaman yıkasan daha çok içine siner
Busradonmezus Selmaolmz ben yıkadım yoksa karışırdi . Tabi çok çok büyükler yıkanmadi ama 6 ay taş çatlasa 9 aya kadar yikddim
Busramom54 Selmaolmz küçücük seyler nasılsa makine dolmuyor. Hepsini yıkadım ütüledim. Temiz temiz kaldırdım
Oreganoo Hepsini bir rengine göre ayırıp yıkadım. Kendi dolabı var zaten ay ay raflara böldüm. Sadece 6ay sonrasının ütüsünü yapmadım.