Kızlar selam,
33 haftalık gebeyim,normalde klozet kullanıyorum kendi evimde,ailemin yanına geldim burda da klozet yok mecburen alaturka tuvaleti kullanıyorum,karnım baya büyüdü oturup kalkarken aşırı zorlanıyorum ana alternatifim de yok malesef
Diğerine alışkın olduğum için bu kadar zorluyor sanırım
Bebek sıkışıyor gibi tam oturmamaya da çalışıyorum ama yine de çok zor oluyor
Çok sık tuvalete gidiyorum bir de malum
bir zararı olur mu acaba ya