Basindan beri devlet hastanesine gidiyorum. Hep adetimle uyumlu gidiyordu haftasi günü bugun normalde 15+4 olmamiz gerekirken doktorumuz 14+6 dedi ve normal oldugunu soyledi. Boyle birsey yasayip sonradan duzene giren oldumu? Bazen devlet hastanesi makineleri yaniltabiliyor.