gulelif Merabalar hanımlar. Tayinimiz Diyarbakıra cikti devamlı takipli doktorumuz Ankaradaydi 25 haftalığız doğum diyarbakırda olur gibi düşünüyoruz. Doktor tavsiyeleriniz var mı???
Aynuromerbyr12 gulelif ay aynı durumdayız canım bizde bu hafta sonu taşınacaz ben doktorumdan çok memnundum gittki şimdi yeni doktor arayışına gir
Serifellci gulelif öncelikle hayırlı uğurlu olsun benim doktorum memorial hastanesinden Burhan özel 18+5 haftalığım düzenli olarak ona gidiyorum Güler yüzlü ve ilgilidir kendisi çok memnunum size öneririm
gulelif Hatice2121 biraz internetten yorumlara baktim da genesisle ilgili iyi yorumlar yapmamışlar sizin orda mi oldu doğumunuz memnun kaldınız mi
gulelif Serifellci cok tesekkur ederim araştırayım hemen insallah😊 muayene ücretleri doğum ücreti ne kadar peki 🌸
Selmaolmz gulelif Ben de memnun kalmamistim 2 dr değiştirdim en son hastane değiştirdim bower hastanesine gidiyrm çok memmunum
Serifellci gulelif muayene ücreti Oyak indirimi ile 170 TL ve doğum ücreti hakkında şuan bi bilgim yok
Ist3434 gulelif bizimde ankaraya tayinimiz cikti… siz neresindeydiniz? Hangi doktora takipliydiniz? :)
gulelif Ist3434 oyle mi:)) hayirli olsun insallah bizim doktorumuz Fatma Bolkandı özel muayenehanesine gidiyorduk. Koruda da doğumumuz olacakti
gulelif Ist3434 Ist3434 ben elvankent tarafında oturuyordum doktorum çukurambar da muayene ücreti 350tl
Ist3434 gulelif tesekkurler. Dogum da fln Uzaklik korkutmuyor mu sizi peki? Dogum sancisi cekerken 10 bilemedin 15 dakika da hastanede olmak isterim. Mesafeye baktim biraz uzun da ondan sordum
gulelif Ist3434 Ist3434 yani şöyle ankarada yaşamaya alışınca farkli gelmiyor çünkü her yer her yere cok uzak bu şekilde doğumu olan cok arkadaşım da oldu zaten küçük belirtiler olunca hemen hastaneye gidiyorsunuz. Onceligim iyi bi doktor olmasi olduğu için birşeylerden feragat etmek gerekiyor büyük şehirde malesef🤷♀️