Asyapolat80 ben dün yaptım kaset test negatif çıktı hafta tekrar yapmayı düşünüyorum şuan da bel ağrısı şişkinlik ve mide de yanma ara ara da mide bulantım var bi de sık sık acıkıyorum olursa bu 3. Gebelik olcak diğer gebeliklerimde ikisi de farklı belirtiler vardı bide istemeden oldu onlar bunu çok istiyorum inşallah olur