kindersurprise Ocak ayında kürtaj oldum ve adetim düzensizleşti iki aydır adet olamıyorum bu hapı adet düzensizliği için kullanan var mı faydasını gördünüz mü? Ne zaman başlamam gerekir bu hapa adet olmak istiyorum:( fsh: 2.54 estradiol :256
Tuba11 kindersurprise Canım ben kullanmıştım bu ilacı 2 yıl önce ve fardasinida görmüştüm adet olmustum.
MelisDeniz Kuzumm ben de 50 günde olmaya basladım :( doktora gidicem yeniden. Bu ilaç mı ben de araştırayım. 😯
kindersurprise MelisDeniz araştır canım ben tarlusal kullanıyorum sökülürsem adetin 4.günü filan da buna başlıycam sökülmezsem de tarlusaldan hemen sonra başlıycam
kindersurprise Tuba11 peki ne kadar süre kullandın sonraki adetlerin düzene girdi mi canım? Hangi gün başlamak gerekiyor? Yanıtın için teşekkürler
Tuba11 kindersurprise canım gittim adet görmüyorum dedim düzensiz dedim. Doktorum bu ilacı verdi kullandım 1 buçuk ay kadar. Sonra adet gördüm ve hormon testi yaptırmiatim. Ondan sonra baya düzene girdi. Kilom vardı kilomu da verdim düzeldi.