ftmakblci aynı durum bende de vardı çok üzülmüştüm o süreçte yerli yabancı o kadar çok kaynaktan bu durumu araştırdım ki inanamazsınız. Kalpte parlaklık 28. hafta civarı benim bebeğimde kayboldu hatta 32 de yine sordum yine gözükmedi bir daha da sormadım çünkü kapanabiliyormuş. Şuan 37+1 miniğimi bekliyorum ve sizi temin ederim kalpte parlaklık tek başına hiçbir anlam ifade etmiyor. Kendi doktorum da söylemişti kalsiyum birikmesi de olabilirmiş. İçinizi ferah tutun artık her 3 hamileden 2sinde muhakkak bir parlaklık görüyorlar. Benim arkadaşım ikili test yaptırmamıştı ve detaylıda bağırsakta parlaklık görmüşler. İkili testi olmamasına rağmen doktoru bunun bi anlam ifade etmediğini söylemişti. Doğurdu 2 aylık maşallah çok sağlıklı bebeği var 🙏🏻🧿 kusurabakmayın biraz uzun oldu ama hislerinizi anlıyorum ve benim gibi kendinizi perişan etmemeniz için tüm bildiklerimi size aktarmak istedim. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🌸