Melti_ okunmusciklet gunumuz senle ayni.. postlarini takip ediyorum :) benim de nst de duzenli sancim çıkıyor ama hic acilmam yok :( ahududu yapragi siparis verdim burda gorerek daha gelmedi bakalim….
okunmusciklet Melti_ bende bugün aktardan alayım diyorum bakalım 🤷🏼♀️ çok sevindim ya benimde 100lerde sancım çıkıyor 2 cmde açıklık var ama sancı düzensiz geldiği için kaldım böyle😑 ilk hamileliğin mi seninde😍
Minikmucize33 okunmusciklet ben de aldım daha bugün geldi kargodan 36+3 üm ne zaman başlasam diye düşünüyorum geçen hafta doktoruma sordum içebilirsin dedi
okunmusciklet Minikmucize33 kaç fincan içebilirsinndedi miktar belirtti mi canım benimki abartmadan içebilrisin dedi🤣
Derya Beyzan merhaba canım annemiz link paylaşımı ve reklam yapmak yasaktır bu sebeple yorumunuz silinmiştir, sizlere iyi forumlar dilerim 💐
Beyzan Derya bilmiyordum ben sadece ebenin sayfasını paylaşmak istemiştim bilgileri okusunlar diye .ama sanırım ürünün de reklamını yapmış oldum bilmeden teşekkür ederim bilgi için 🌸
FTSKRT okunmusciklet kadın çayı olarakta biliniyor ve çok faydası var doğumu hemen baslatmasada rahime jimnastik yaptryr dogumun kolay geçmesini sağlıyor doğumdan sonrada iceblrsnz icincede rahimde biseyler olduğunu hissdyrsnz
Melti_ okunmusciklet benim de sancilarim 100 ve uzeri ve duzenliydi ptesi gunu nst de. Ama hic acilmam yok doktor bu sancilara gore pek beklemeyecegiz dedi ama suan bir degisiklik ya da artan sanci hissetmiyorum 🤷 evet benim de ilk hamileligim ☺️
Beyzan okunmusciklet gitmeden önce internetten görseline iyice bakın burda okudum bir kaç kişiye böğürtlen yaprağı vermişler ahududu yerine o fayda etmiyormus.
okunmusciklet Melti_ ay ne güzel denk geldik seninle de valla bizim doktor hiç bişey demiyor 100ün üstünde sancı var pek bişey yok diyor🤣 korktuğumu biliyor belkide ondan 🤷🏼♀️ istersen instagramdan takşpleşip konusabilirizz
okunmusciklet Beyzan evet ya 😑 baktım iyice bende 😅 inşallah faydası olur en azından bi düzenli sancım olsa doktor da suni sancı ile desteklicek yada en azından 1 2 cm daha açılsam yatış verecek ama yok olmuyor🤷🏼♀️ bebiş yerini çok sevdi heralde 🤭
yesilkahve okunmusciklet ben 36.haftamdayım, doktorum 36 dan sonra günde üç bardak içmeye başla demişti. Bugün içmeye başlıycam bakalım işe yarayacak mı 😄💜
Beyzan okunmusciklet masallah keyfi yerinde demek ama dışarda onu bekleyen bir annesi var bir an önce sağlıkla gelir inşallah 😍