Tatmerve Bebek anne karnındaysa;
toksoplazma testi yaptır,
kedinin kumunu sen değiştirme.
Bebek dünyaya geldiğinde ise;
onunla arkadaş olarak büyüyecek, aşıları tam ise sorun olmaz, tüy ile ilgili de eğer uzun tüylü ise veterinerine de danışarak 3 ayda bir tıraş ettirirsiniz.
Gebeliğimi öğrendiğimden beri böyle yapıyoruz. Etrafın ne dediğini de dinlemiyoruz. Allah aşkına köydeki kadın, aşıları olmayan kedi-köpekle hamileyken haşır neşir olmuyor mu? Vereceğim çok örnek var da neyse 😂🤗 neyse kısacası kulağımızı çevreye kapatıyoruz