temizelezgi teşekürler. Hastaneye. Gittim tekrar test yaptım ama 1458 çıktı ama haylç
temizelezgi teşekürler hastaneye gittim. Salı günü 502 olan değerim Tekrar test yaptılar bu sefer beta HCG değerim Perşembe günü 1458 çıktı ama hayla gözükmedi. Doktor hayırlı olsun değerlerin iyi haftaya gel görürüz inşallah dedi ama içimde teredüt var. Gözükmez mi diye. Perşembe günü gözükmeyince korktum