aeh Buket1906 yok zaten tansiyon problemim normalde yoktu ama 3,4 gün üst üste yüksek çıkmaya başladı düşer diye bekledm düşmeyince doktora geldm protein kaçağı çıktı o da bekletmedi aldı bebeği
Ebruuugunes Cilekkz-22 Öyle oldu sancılarım cok oluyordu her an gercegini cekebilirim dedim 😂 hemen bitirmem lazım
Omerhatice Cilekkz-22 bütün hersey bitti bizim en son bugün temizligimizde yapıldı evde… Cumartesi günü Allahn izniyle cantami yerleştirip birakicam.. gerisi prensese kalmış sağlıkla gelsin inşallah 🥰