Arifcaninannesi Cilekkz-22 herseyimiz tamam sali gunu memlkete gidiyoruz dogum orda olacak ikimci oglum olacak allahin izniyle 34+2 yiz 21 haziran gibi doktor alalim dedi
Busra3509 Cilekkz-22 Allah nasip ederse 7 haziran dogumum 😊 az kaldı. Heycan var ama en cokta korku var 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ dogum korkusunu yenemiyormm
Arifcaninannesi Cilekkz-22 Evet cnm ikimci sezaryen olacak yani ilki sezaryen olmasaydida bu sezaryen olacakti cunku bebeğim hala makat gelisi 😁
Cilekkz-22 Sbhtzmn bende bugün yarın hazırlarım çantamı ☺️ şuanlık evle ilgileniyorum heryeri süpürüp siliyorum toz alıyorum halılarım yıkamadan gelmişti onları seriyorum 😄😄 bi tek evde ve hastanede giyeceğim pijamalarım kaldı yıkanacak onuda bugün yarın hallederim 😄😄
anakonda 35+2 olduk iyice vajinamda hissetmeye başladım bebeği ayakkabı giyip çıkarırken bile çok acıyor. Doktor iri bebek dedi sanırım sezaryen olacak…
Busracikkkk anakonda bana da aynısını dedi ve çok ağrım oluyor çatı ağrısı bel ağrısı 😔 kaç kg sizin ki
Mvsdyg anakonda merhaba maşallah öncelikle 🥰 banada aynısını söyledi doktor ama çatı muayenesi yapmadan kesin diyemem dedi size yapıldı mı çatı ? Ben 35 haftalığım
Gulfidan49 36 haftalıgim inanılmaz bir baskı hissi var onun dışında adet sancısı gibi sancim var geceleri uyuyamiyorum 38+4 de sezeryan günü aldm Insallah zaman çabucak gecer
Zehraaa98 Gulfidan49 ya o zamana kadar suyunuz gelırse sancınız falan olursa 🤷🏻♀️En cok merak ettıgım sey bende sezeryan ıstıyorum ama bebek normal doğacak dıye korkuyorum
aeh Haziran annesi olacaktım Preeklampsi nedeniyle mayıs annesi oldum 🙈 Acil sezeryanla dün doğum yaptım bebeğimde solunum sıkıntısı var diye küveze aldılar bi hafta kalacakmış. İnşallah sizinkiler vaktinde hayırlısıyla gelir kucağınıza 🌸
Azizecakir Cilekkz-22 herşeyimiz hazır anne yanı beşik örtüleri yıkayıp odama alıcam bugün alt tarafta çok baskı hisettim 35+5 teyiz inşallah erken gelmez ama geçde kalmasın 😅