Umudayolculuk36 Yiğit efe veya yağız efe veya alpaslan çok güzel 🥰erkekde biz bunları düşünüyoruz eşim biraz eski kafalı yeni çağ isimlerini istemiyor bunlara zor ikna ettim🥰😂