B-P-R şeker ya da başka bir şey yok çok şükür ben de minyonum ama eşimin ailesinde ve benim ailemde benim dışımda herkes 5 kg üstü doğmuş. Diyette yapsam değişmiyor bıraktım ben de üzülmeyi, genetik sanırım 🙏🏻 sizin nasıl bıcırınız, sağlıklı aralıktadır umarım