Tazee_anne Lithops bende 37+1 bası biraz büyükmüş kanala inerse normal olucskmjş ama nasıl iner napmama lazım anlarmıyım bilmiyorm ,biraz endişeli biraz istekliyim olsada bitse sağlıla biran önce
Lithops Tazee_anne pilates topun var mı varsa zıpla üstünde. Squat yapabilirsin. Gerçi ben yapıyorum da bir işe yaramıyor ctesi gideceğim doktora umarım geliyor der ya 🤷🏻♀️
Tazee_anne Lithops pilates topu yokda bende ebugun squat ve diğer egzersizlere baslıcam yürüyüş yapıyorum bide su ada çayı filan içiyim inşallah açılma olur bende cuma gidicem bakalım Allah yardımcımız olsun 😣😣😣