Kızlar dün kontrolüm vardı 37+3 günlük hamileyim doktor doğum yakın dedi elimi atsam bugün doğurursun dedi normal doğum olucak dedi en geç haftaya çarşamba doğarmış haftaya çarşamba 38+4 oluyor acaba normal mi ? Kilosu 2,722 az değil mi doktor kolay doğurursun nst çok iyi dedi