Thutik Yuceroglu günümüz aynıymış, duygularımız da öyle. Umarım 40 lı haftalarını beklemez, 38-39 da sağlıklı ama çok çok gecikmeden doğar bıcırlar. Yoksa haziran boyunca sıcaklarla nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum 🤯
Angella Yuceroglu Benim de son 38 🙈 Ama sanki zaman geçmiyor. Gece uyumak ayrı dert sağa sola dönmek ayrı dert☺️
yesilkahve Yuceroglu benim son 28 💜 zaman hızlıca geçsin istiyorum hamilelikten çok sıkıldım açıkçası 😄
MirzaHazal56 Gokcenuroztan valla ben de çok dua ediyorum Allah’ım nolur bunda kendi sancimla doğum yapayım diye. İlkinde suni sancı vermişlerdi perişan oldum son 32 gün kaldı 🤲
Yuceroglu Thutik valla öyle en çok zorlayan şey sıcak. Geceleri uyuyamaz oldum sıcaktan bexginlik geliyor sizde de var mı 😁
Gulsenyilmaz Adana sıcağında daha fena oluyorum 😄 33 hafta daha zor günler sicaklar bizi bekliyor fenalaşıyorum