huma2018 @tontirik @Ogretmenim7 kizlar nerdesiniz napiyonuz ya hiç sesinz çıkmıyor nasıl geçiyor hamielik öğrendiniz mi bebierin cinsiyeti ni hadi sohbete 😊😊
tontirik huma2018 iyiyim ben canım sen nasılsın öğrenemedim cuma günü gidicem bakalım belki öğreniriz 14+5 oluyor ama 🤩
huma2018 tontirik o haftada gosetririr ya heycanlimisn nasıl geçiyor hamielik ben de 14+3 de gitim benim bebeis direk pipiyi açtı doktor erkek dedi bakalım bir hafta sonra gitcem inşallah değişmez 😂😂
tontirik huma2018 yaaa erkek miii. Sağlıkla al kucağına inşallah. Bakalım benim içime doğan erkek. Ama kız çocuklarına da bir zaafım var 😂😂 hayırlısı olsun inşallah. Heyecan var tabi merak ediyorum bebişi 😍
Ogretmenim7 huma2018 ben kime bakmıstımda erkek demiştim senin resminemi bakmıstım acaba hatırlayamadım😂