Nananusha Son gunler cok cok sinir ve stress yasiyor ve 20 haftalikta hamileyim ama hala bebegimi haraketi yok.ayin 11i doktora gidicegim o zamana kadar nasil olucakta bilmiyorum. Kizlar kacinci haftada hiss ettiniz?bebegime bisey olmus olabilirmi
deletedmom28 Nananusha yok canım merak etme sana öyle gelir hissetmediğinden.22 ye kadar yolu var merak etme
Ummi Nananusha bende 20 haftaligm hissetmiorm arada bagrsak hareketi gbi bseyler oluyr 😂 gecen hafta gttom doktra daha tekme atmaz hissedemezsin dedi bagrsak hareketi gbi seyler hissedrsn dedi normal yani 23. Haftaya kadar hissedemeyen var merak etme
mucizem61 normalmiş ozmana kadar hissetmemek cnm ben ama erken hissettim 15 haftalık hissettim rabbim.saglikla kucağımiza almayı nasip etsin insallah
Mervekaraalp Ben de 21 haftalığım ve hala hissetmedim doktora gittim bi sorun yok ama hissediyor olman lazım dedi
deletedmom351 Nananusha O zaten hareket ediyor ama sen hissedemiyorsun bir kaç haftaya daha da netleşir canım
Ades Nananusha canım ben 24.haftada hissettim bende cok evham yaptım stres oldum ama şimdi kıpır kıpır bence sakin ol stres yapma hissedeceksin 😊😊🙏🏻
sarya21 Nananusha öncelikle sağlıklıdır inşallah sanmıyorum birşey olmaz daha erken çünkü ilk gebelikte geç hissediliyor ve sonra sen bu yaşadağın sinir stresten kendini sıyır çünkü mutlaka bebekte hissediyor yazık ikinizede
Nzlefe Nananusha aslında o haftalarda normal bende yaşadım o dönem kaygıları 27. Haftaya kadar da yaşıyorsunuz sonra net hissediyorsunuz artık sağlık ocağına git kalp sesini dinle rahatlarsın
Nananusha Ayy kizlar Allah sizden razi olsun yaa . Icim rahatladi. Bide onun korkusunu yasiyodum az kalsin
deletedmom40 Nananusha 14 15. Haftadan beri hissediyorum ama bazı günler çok hareketli bazı ginler hiç hareket etmeyebiliyor