Ben hep devlette muayene oldum hamileliğimin başından beri ve aynı doktor. Ama bayramdan önce randevu bakmaya başladım hala randevu yok bulamıyorum. Diğer doktorlara bile bulamıyorum. Uygulamadan randevu alıyorum genelde ne zaman bulunur acaba. Gece 12 de bulunur dediler dün baktım yine yok.