Sadiyy35 benımkı tamamen bana Allahın lutfu cıdden 🥲🙏🏻Emmeye cok asırı duskundu kızım cunku bı ara ergenlıge kadar emzırcem sanıyodum
hamıle oldugumu ogrendıgım gun emzırmek ıstemedım cunku bedenende yorulmsyum emzırmekten o yuzden once kafamda bıtrdım konuyu
ıstıkrarlı davranmak gerek,gunduz onun en sevdıgı aktıvıtler yapıldı yemek yaptık bırlıkte yuruyuse cıkardım mumkun ıldukca oyalandık ıstedıgı zamanlarda hep baska seye yonlendırdım unutmasını saglaıdm bu surede onunla sık zaman gecırdım
ılk gunun gevesı zor oldu,emereknuyumaya alısıktı cunku nınnı actım ellerını tuttum optum konustum artık emmemsı gerektgını anlattım konstm gun ıcınde kı yorgunlukla uyuyakaldı
gecede uyandık ıllakı ama her uyanısında yıne baska seyle oyaladm aglasada vermedım ıkı uc gun bu sekılde yapınca bıraktı