Kızlar selam, 2-3 hafta önce korona olmuştum şükür belirtisiz rahat atlattım ama doktorum her ihtimale karşı kan sulandırıcı iğne oksapar vermişti her sabah 1 tane vuruyorum onun dışında akşamları da yatmadan önce ecopirin bebe aspirini kullan demişti şimdi bu sabah iğneyi yaptıktan sonra iğneyi vurduğum yerden kan akmaya devam ediyor 3 saat oldu kan akışı hala durmadı böyle bi şey yaşayan var mı acaba? Ne yapmam lazım?