Serraa123 10 gündür göbeğimden yapıyorum göbek deliğinin sağından ve solundan üç dört parmak yanından dik bir şekilde ama iki gün önce ve bugun vurduğum yer kanadı ve çok acıdı acaba yanlış yere mi vuruyorum kanaması normal mi vurduktan sonra
Serappp14 Serraa123 cokmu kanadı bende gobekten vuruyorum 2 aydır bazen mınıcık kan gelıyo bastırıyorm pamukla hemen yaptıktan sonra bısey olmuyor
Tugcetatli Serraa123 4-5 parmak yanina yapin kanamalar morarmalar normal hergun ayni yere bolgeye yapmayin cok hizli vermeyin ilaci iyice gerin bide yaptiktan sonra ovalamayin🥰
Serraa123 Serappp14 Çok teşekkür ederim dedim yanlış mı yapıyorum normalde hiç kan gelmezdi bir iki kere gelince tereddütte kaldım doktorun dediği gibi üç dört parmak öteden yapıyorum çünkü🙂