Aysobaciniz kir_cicegi ben bişey göremedim 10 günü geçmiş görünürdü büyük ihtimalle içiniz rahat etsin gidip kan verin isterseniz.
kir_cicegi Acilde almadılar sağlık ocağında da 9 da gel dedi yine gebelik testi aldım bakalım eczane kaset teste hafif bile cikinca gebelik dedi
Gisemmmm kir_cicegi çok çok silik gördüm sanki geç döllenme olabilir sağlık ocağına gidip kan verin derim ya da 2 _3 gün sonra testi tekrarlayın