inci_inci ben de aynı durumdayım 😪 yüklemede şeker çıkmamıştı sınırlar içindeydi, su fazla olsa da bebek hep uyumluydu. 31+6 da doktor bebek irileşmiş, su fazla erken doğum da olabilir dedi. Açlık tokluk şeker ölçümü yaptırdım, biraz yüksek çıktı. 33 olduk bugün, her hafta ayrı bir korku çıkıyor bakalım 3 4 hafta daha dayanırsa iyi olacak, inşallah zamanında gelir 🙏