Momsalpzey Sezaryen doğum sonra tuvaletini ve gazını çıkarmadan bırakmıyorlarmış heralde benim çok büyük kabızlık problemim var ne yaptıysam çare olmadı doğumuma 7 gün var inşallah hatta yemek bile yiyemiyorum kaç gündür tecrübe eden var mı ?
Denizyildizii Momsalpzey bana gaz çıkar tuvalete git diye bişey demediler. İkisinide evimde yaptım bi kaç gün sonra
ZEhrA_94 Momsalpzey çantana kayısı meyve suyu koy aslında geliyorda ağrıdan çıkaramıyorsun ben normal yaptım 3 gün büyük tuvalet yapamadım tam müdahale edeceklerdi ki şükür yapmıştım 🤣
Elif2912 Momsalpzey oyle birsey degil yanlis anlatilmis sezeryan dogumdan sonra kati gidaya gecmek icin gaz cikarman gerekiyor ikinci gun mutlaka cikiyor ztn gaz ondan snra kati gida yiyebiliyorsun iki gun ztn gaz cikarmaman mumkun degil buyuk bdestle bi alakasi yok ztn uzun sure aclik oldugu icin yapman mumkun olmuyor
Momsalpzey Denizyildizii devlette mi özel de mi doğurdunuz acaba özellerde 1-2 gün fazla kalınsın diye olabiliyormuş
Beyzan Momsalpzey hayır o nedenle değil. Sonuçta karnınızı kesiyorlar.eger yanlışlıkla bağırsaklarınizds ya da karin zarinizda bir yırtık oluştuysa bu anlaşılmıyor ancak gaz çıkarirsaniz sorun yok demektir. Ben de çok ciddi kabızlık yaşarım ama hastanede büyük tuvalet yapmanızdan çok genelde gaz çıkarmak yeterli oluyor. 1 haftanız varmış şimdiden sıvı ağırlıklı ve lifli beslenirseniz sorun yaşamazsınız ayrıca mutlaka kayısı kompostosu Alin yanınıza gaz için faydası olur bağırsakları çalıştırır
Momsalpzey ZEhrA_94 bana asla fayda etmiyor kayısı suyu kayısının kendisi falan o kadar lifli besleniyorum ki doğurunca biter diyorlar inşallah
Momsalpzey Beyzan yani önceliği gaza veriyorlar çünkü zaten mide ameliyatlı olduğum için tuvalete çıkmam her gün olmuyor zaten bana hiç fayda etmiyor kayısı falan artık napacağımı sasırdım çok teşekkür ederim
Meva21 Canim hastaneye gitmeden once lavman yaptim sezeryandan sonra benim ikinci kalkışta gazım cıktı hemen 2 gün sonra tuvaleti yaptim
Beyzan Momsalpzey Düşünüp strese girmeyin zaten emin ellerdesiniz onlar müdahale eder gerekirse Allah şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🌸
Yldzsn Momsalpzey doğuma kadar bamya ağırlıklı beslenmenizi tavsiye ederim, doğumdan sonra kayısı suyu tüketip, bolca şekersiz sakız çiğnemeniz ve sıcak ortamda sık sık yürümeniz gaz çıkışına yardımcı olacaktır.