Mervediz1 yaaa ben çok rahat buluyorum raporlılRa öncelik var diye biliyorum . Suan covid sebebi ile sorun varmış ama bana her gittiğim eczane veriyo hatta iğne raporluysa sağlık ocağına gidip 9 tane yazdır . Yazdırmazsan 2 tane alabiliyorsun en fazla yazdırırsan 9