Selenimom 6 haftalık gebeyim gece titreme üşüme girdi ateşim olmadı. Sabaha doğru geçti. Gece hava 20 dereceydi antepte ama beni sanki kışın buza atmışlar gibiydim. Birkaç gün önce kan idrar bakıldı temiz her şeyim bu neden oluyor ki böyle?
Cigdemkinali21 Banada olmuştu istemsiz titreme yasadim. Ama benimde sabaha gectigi icin gitmedim . Dahada olmadi.
Minikbirdunya Merhaba ben de bunu 3-4 kez yaşadım ilkinde çok ama çok korkmuştum. Ama sukur bir sey olmadı simdi nerdeyse 11 haftalığız yaşamıyorum 6-7de yaşadım geceleri kat kat yorganla olsam titremem geçmiyordu. Benim su an her şey yolunda
Prenses888 İlk haftalar bende de oldu resmen üşüyorum 2 saat titreme tutmuştu sonrası ateş halsizlik başlangıcın kötü oldu inşaallah sonumuz hayırlı sağlıklı olsun