bebisim-_00 19+3 um hala hareket yok başka arkadaşların daha erken hissettiklerini duyuyorum endişe duyuyorum benimki niye böyle😔
Burcuckmk bebisim-_00 herkesin hamileligi farkli canim 21. Haftanın içinde hissettim ben 24. Haftaya kadar normal
mlkkk bebisim-_00 17de pıt pıt olarak hissettim 23e kadar sektirme filan hissetmedim sadece pıt pıtlar oluyordu herkes bir değil kimi seğirme olarak çok net hissediyor
Zehra60muhammed bebisim-_00 ilk gebelikse normal canım bende geç hissettim endişelenme bebiş sağlıklıysa korkma hissedersin inşAllah🙏