Canlarım geçen hafta verdiğim idrar tahlili sonucumda mikrop görünüyor dedi doktor. Tekrardan idrar kültürü alıp bakalım dedi. Tahlil verdim tekrar inşallah bir şey çıkmaz. Bu idrar mikrobu bildiğimiz enfeksiyon mu oluyor? Bilen biri yardımcı olabilir mi? Hemen geçer mi hiç bilmiyorum korktum bi. 😞