Basceldan Kizlar bende gebelik sekeri cikti bir haftadir diyetteym anca seker olcer makinesi alabildik acligi ölçtüm de tokluk ogunden tam 1 saat sonrami olcmem gerekiyor? 2 saatmi??
Angella Basceldan doktorunun bunu söylemiş olması gerek. Yemek yemeye başladığın andan itibaren 1 ya da 2 saat. Yemeği bitirip bittiği saatten 1 ya da 2 saat sonrası değil. Aklında bulunsun canım.
Dbe24 Basceldan yemeğin ilk lokmasından itibaren 1 saat sonra ölçüm yapılıyor ben öyle yapıyorum endokrin doktoru öyle dedi 2. Saate gerek duymuyoruz dedi