FBugün dünyam başıma yıkıldı.. Beni anlıya anne adayı vardır diye düşünüyorum 4 gebelik ve kalp durması sonucu sonlandı. 1 tane şükür sağlıklı evladım var. Fakat bana artık normal yollardan hamile kalamicagımı söyledi doktor. ALLAH AŞKINA ben gibi bu durumu yaşayıp tedavi olup doğum yapan var mı?