Berguzar aynı şey bende de olmustu. Sivilce patlaması değildi. Nişan gibi de değildi. Doktora söyledim Doğum yaklaşmış olabilir gel kontrol edelim dedi. Olayın üzerinden 2 hafta geçti ve sancılarım çıkıyor nst de. Suan 35+3 üm. Doktoruna anlat bence durumu.