Herkese selam aslında doğumdan önce buradaki yazıları okuyup bende doğumum olunca buradaki herkesle paylaşmak istemiştim ama çocuklu hayat maalesef o kadar kolay ve sakin geçmiyor vakit çok az beni mazur görün çünkü bu tecrubemi sizinle paylasamadigim için kendimi suçlu bile hissettim 😀 canim hormonlarım. Evet gelelim o son haftaya bu arada suan 5 aylığız teyzeler ☺ 30 Aralık sabahı doktoruma son kontrolüme gittiğimi bilmeden gittim 40 + 4 deydik 3 cm açıklıkla neredeyse 2 hafta dolandım ama benim inatçı oğlum ne bir işaret gonderdi nede kendi geldi kafam o kadar doluydu ki buraya girip okuduğum doğum hikayeleri instagramdan izlediğim doğum videolarından kendimi alamıyorum. Eşim en büyük destekçim oda zavallım sürekli korkularımı yenmem için bana dil dökuyordu doktorum son 3 kontrolumde vajinal muayne yaparak acikligimi kontrol ettiğinde kendimi öylesine sıkıyordum ki oda bana her defasında boşuna stres yapıyorsun kolay olacak derdi ama ben o kadar korkuyordum ki ilk vajinal muayeneden çıktığımda hüngür hüngür ağladım eve gelene kadar çünkü hayal bile edemiyordum doğumu. 30 Aralık sabahı son muaynemi yapti doktorum hatta biraz daha gelmezse dış falan cikaricak içeride diye esprisini yaptik doktorumla hala 3 cm di ve o an Nişanım geldi doğum kanalında ve hersey normal doğuma elverisliydi sadece benim biraz daha cesarete ve inanca ihtiyacim vardi kafam da ki sorular sunlardi suni sanci ve epidural doktorum kendimi çok sıktığım için epiduralin bana yararı olabilcegini soyledi ama doğumu baslata bilmek içinde suni sanciya ihtiyaç vardı çünkü bende tık yoktu ve ilk doğum olacaktı üstelik benim tosun 4 kiloya gelmek üzereydi doktorum sen şimdi eve gidiyosun çantanı pilini pirtini hazırlıyorsun gece 12 de gelip yatıyorsun dedi ve kalbim yerinden çıkar gibi atmaya başladı benim için o zaman başlamıştı doğum süreci eğer şansın siklasirsa haberleşelim evde dur gelmen gereken anı sen zaten hissedeceksin dedi ama ben gene çok sakindim agri anlamında tabiki 🤣 kardeşim ve eşim kapida meraklı gözlerle beni bekliyorlardı çünkü her kontol sonrasibir hafta daha bir hafta daha diye diye içimiz sismisti 😁 eve geldik hazırlıklar yapildi benim uyumaya çalışmam ama gözümü bile kapatamamla geçen koca bir gün sonu gece 1 de hastanede ilk ebemizle karşılaştık nts vs bana herseyin yolunda olduğunu uyuyup dinlenmesi söyledi 2 saat kadar uyumuşum gece 4 gibi beni ilk vajina muayenesi için sanci odasına aldi 2 saat sonrada suyumu açtı ve olanlar oldu kasılmalar başlamıştı ilkte adet sancisina benzemiştim biraz daha şiddetliydi amaa 1 saat sonra hiçte öyle olmadığını anladım doktorum geldi damar yolu açıldı hala 3 cm dik suni sanci şarttı çünkü önümüzde sadece 20 saat vardi suyum açıldığı için saat 10 da epidrual takıldı o meşhur prenses epidural 11 de de start verildi ve suni sanci damla damla basladi akmaya yürüyüşler duslar egzersizlerle saati 1 yaptik ama anca 4 cm di ve ben dayanılmaz bi hale gelmiştim ve bu 3 saatte bana 2 doz epidrual yapildi ama ben herseyi dibine kadar hissediyordum saat 2 oldu bağırmaya başladım çünkü comeldigimde ayağa kalkamiyordum sol bacağım uyusmustu ama yinede mücadele ettim hiç yatmadım yatmak istemiyordum zaten 3 te aglamaya basladim yalvardım doktoruma cagrin sezeryan diye saat 4 de ebe gelip 3 doz epidural le bu kadar acıyı nasıl hissediyorsun şaka mı bu dedi ve anestezi doktorunu ameliyat tan çıkarıp getirdiler su yavru kuzuları besledikleri siringa varya onunla bisey sıktı ilaç kısmına ve ben 5 dk içinde resmen pamuk gibi oldum işte şimdi olmuştu 5 e kadar uyudum saat 6 oldu doktorum geldi ve ben uyurken 8 cm olmuşum bile bana simdi bi doğuma gidiyorum geldiğimde seni alicam bak ona göre dedi kendimden oylw geçmişim ki gülerek tamam tamam dedim saat 18 20 de geldi sanci yeniden bastırmaya başlamıştı ve ben 10 cm dim ama benim tosun kafasını kanala yamuk sokmustu yatakta doktorum secde pozisyonunda epeyi uğraştı ve neredeyse saçlar artık elindeydi hadi kalk gidiyoruz dedi girdim koluna doktorumun arkama bile bakmadan doğru dogumhaneye çünkü artık çıksın istiyordum o ağrı beni bitirmişti eşimi kardeşimi kimseyi görmedim onlar arkamdan biseyler diyor ama ben hiç koşa koşa dogumhaneye gittim 😁 3 kez ikindim ama ne ıkinmak sonuncuda karnima yuklenen ebe yüzünden organlarımin ağzımdan cikicagini sandim 18 30 da duydum o sesi ve bitti o an bütün acılar ağrılar geçti gitti kesi olmadi ama tosun kafasi yüzünden biraz yırtık oldu ve 4 dikisim oldu dizisi doktor atarken chesskek tarifi veriyordum doktoruma uzun lafın kısası çok okuyun çok araştırın az korkutun kendinizi çünkü bu muhakkak olacak ve kendinize yakin hissedeceğiniz bir doktor seçin o mahremiyette bu çok önemli ve şimdiki aklım olsa epidural yaptırmazdim zaten bütün sancıyı dibine kadar yaşadım 1ci cocuk cahillik diyorum ben 2 ye sağlık 😁😁 uzun oldu kusura bakmayın ama paylaşmazsam olmazdı hepinize hayırlı doğumlar unutmayın doğum şeklini bebek belirler siz yardım edersiniz ona o nasıl gelmek isterse öyle ve hic bir beden kimseyle kıyaslanamaz yaşamadan bilemeyiz sadece kendinize inanın 🙏