Cilekkz-22 Selmaolmz benim doktorum 37 de başlayacak nst ye ama daha erken başlayanlarda varmış fiyatı hastane hastane değişir benim önceden gittiğim hastanede 60 tl ydi
Babyyyymother Selmaolmz kişinin gebeliğine ve doktora göre değişiyor ben 26.haftamdan beri giriyorum 60 tl ödüyorum nstye 😊
Busra-25-42 Selmaolmz Benim 29.haftada başladı ücreti de muayene günü içinde istediği için ücret talep edilmedi🙂
Kimkibu Selmaolmz 28. Haftada başladım bende.. ücret konusunu anlamayamdım hastanede 1 kere ücret aldılar 100 tl birdaha almadılar toplam 6 kere falan girmişimdir
inci_34 Selmaolmz 37de başladım bende çok gerekli bişi değil bence ;):) memorial Her defasında 60 TL kesiyor
Betuldoksan Selmaolmz bunu ben doktoruma sormuştum bana demişti ağrım sizin varsa 30 hafta gibi baslatiyoruz nstye ama herşeyin güzel normal se 35 de baslatiyoruz nstyi