Beş haftalık oldum. Hala çok kötü ağrılarım oluyor:( sabahları uyanınca yataktan kalkamayacak gibi oluyorum. Göğüslerim git gide daha çok ağrıyor. Önerebileceğiniz birşeyler var mı? Veya ne zaman geçecek bu durum. Çok su iç dediler çok su içince de lavabodan çıkamıyorum:(