milena11 Mamy987 12+3de cinsiyeti öğrendim kıyafetlerine başladım 21.haftada herşeyi hazırdı. 28+3 deyiz şuan odasına başlicaz boyası falan 1 haftada biter inşallah 30 da da yıkayıp yerleştireceğim çok ağırlaşıyor insan
Mlsa2530 Mamy987 ben 20. Haftadan sonra alışverişe 32 de de odasını yerleştirmeye başladım 37.haftadayım herşey hazır gibi.
birkedilianne Mamy987 5. haftada kıyafet, bakım ürünleri, masal kitapları, eğitici kart oyuncak vs başladım. haftadayız her şeyi hazır sayılır. Birkaç ufak burun aspiratörü gibi şey kaldı🥰
Mamy987 milena11 bilemiyorum ki etrafımdakiler ne acelen var dünyanın hali bellimi olur şimdiden diyolar bütğn hevesim kalıyo
milena11 Mamy987 bem bunu anlamıyorum kusura bakmayın. 1.çevremin lafıyla hareket eden bir insan hiç olmadım ben 2.kimin ömrü ne kadar bilemeyiz bebek doğduktan sonra da yaşam garantisi yok. Bebeği bırak bizim yarına uyanacağımızın garantisi var mı bu mantıkla hiç bi zaman hiç bişe almayalım giymeyelim
birkedilianne Mamy987 Bana da aynısını dediler ama pek umrumda olmadı açıkçası. Sonuçta benim bebeğim ve onun için alışveriş yapmak beni mutlu ediyordu ben de kendimi mutlu ettim😎
birkedilianne Mamy987 Canım para olduktan sonra gidip hepsini 1 günde de halledersin. Bir anda almak beni zorlardı ondan parça parça tamamladım