Ikinciyibekliyorum Betuss benimde ikinci sezeryanim olacak . 28+5 olduk . Daha konusmadik doktorumla 🤭
ErvaYakut Benim 39 haftamda alıcak doktorm canım. 3 yıl arayla 2.sezeryan. Aslında 40 ta almaktan yanayım ama ilk dikişlerin çok fazla gerilmesin zorlamayalım diye 39 da alıcam dedi.☺️